منتديات يوسف ابوخميس الجروان للخمايسه وابناء قبائل وعشائر الجروان
ارحب بكل الاعضاء والزوار المحترمين في المنتدى وبمشاركاتكم يكبر المنتدى
ارحب بكل الاعضاء والزوار المحترمين في المنتدى وبمشاركاتكم يكبر المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةيوسف ابوخميسأحدث الصورالتسجيلدخول
مواضيع مماثلة
    المواضيع الأخيرة
    » تحميل برنامج Format Factory 2013 , تنزيل مصنع الصيغ 2013 عربى ، تحميل محول الصوتيات Format Factory
    SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر Emptyالسبت يناير 12, 2013 8:57 pm من طرف admin

» بيان توضيحي من ادارة مجموعة شركات المهندس زياد المناصير
    SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر Emptyالجمعة أغسطس 10, 2012 2:47 pm من طرف admin

» مسجات رومنسيه طويله
    SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر Emptyالإثنين أبريل 02, 2012 5:55 pm من طرف admin

» مسجات حب وغرام طويله
    SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر Emptyالإثنين أبريل 02, 2012 5:50 pm من طرف admin

» مسجات شوق وحنين تذوب الحجر
    SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر Emptyالإثنين أبريل 02, 2012 5:44 pm من طرف admin

» عشائر بئر السبع
    SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر Emptyالأحد أبريل 01, 2012 4:08 am من طرف admin

» بيت الشعر واشياء من الباديه
    SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر Emptyالأربعاء مارس 28, 2012 9:42 pm من طرف admin

» الجراوين من عشائر الجروان من الحبلان من الجبل من قبيلة عنزة الوائلية العدنانية.
    SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر Emptyالسبت مارس 24, 2012 11:03 pm من طرف admin

» الجــــــــــروان
    SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر Emptyالسبت مارس 24, 2012 10:49 pm من طرف admin

منتدى
    اهلا وسهلا بكم في منتداكم المتواضع هذا المنتدى يكبر بهمتكم وجهودكم
    التبادل الاعلاني
    احداث منتدى مجاني
    دخول
    اسم العضو:
    كلمة السر:
    ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
    :: لقد نسيت كلمة السر

SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر

2 مشترك
    كاتب الموضوعرسالة
    مى محمد

مى محمد

SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر Empty
    مُساهمةموضوع: SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر   SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر Emptyالخميس يونيو 17, 2010 10:56 pm

برنامج تحرير الفديو
    SONY Vegas Pro 9.0e Build 1147

SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر A31ixx

البرنامج يعتبر البرنامج افضل برامج تحرير الفديو بدون منافس ويعمل باداء لم يسبق
    ويمكنك من خلاله تغير الوان الصوره ويجعل الصوره واضحه ونقيه لروئية العين
    كما يحتوى البرنامج على تاثيرات كت يحتوى على اكثر من 180 تاثير مدهشه لم تسبق فى برنامج غيره وجود هذه التاثيرات ويضا البرنامج لا يوجد منا فس له فى هذ المجال مما يجعله البرنامج الافضل كما يوجد فيه خاصية تقطيع الفديو ودمج بعض الفديوهات والتسجيل والتصوير ويكمنك من خلال البرنامج الكتابه على الفديو بسهوله من الاخر مفيش اخوه فى المجال ده

SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر Vegaspro9_main

SONY Vegas Pro 9.0e

Video, Audio, and Blue-ray Disc Creation! Only Vegas software combines real-time SD, DV, and HDV video editing with unrivaled audio tools to provide the ultimate all-in-one environment for creative professionals - high-definition and high-fidelity.
    The Vegas Pro 9 collection integrates two powerful applications that work seamlessly together to provide an efficient and intuitive environment for video and broadcast professionals. This comprehensive suite offers the most robust and progressive platform available for ******* creation and production. With broad format support, superior effects processing, unparalleled audio support, and a full complement of editorial tools, the Vegas Pro 9 collection streamlines your workflow. From acquisition to delivery, from camera to Blu-ray Disc™️, the Vegas Pro 9 collection delivers exactly what you need to produce outstanding results.

Size : 163.06 MB

SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر 410

حمل من هنا

حمل الكيجن من هنا

admin
    Admin
    admin

SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر Empty
    مُساهمةموضوع: رد: SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر   SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر Emptyالجمعة يونيو 18, 2010 12:45 pm

مشكوره يا مي على هالبرامج الضخمه حلوه تجنن
    https://yousefnever.yoo7.com

SONY Vegas Pro 9.0e Build عايز تعمل فديو باحتراف لنفسك هنا بس تقدر
    صفحة 1 من اصل 1
     مواضيع مماثلة
    -
    » هذا مهري ياترى تقدر تجيبه <<<<<<